Imagine

imagine
http://www.pinterest.com

How could you sleep at night
when you made a child lost his mother today?
How could you eat
when you made a father wet from his son’s blood?
How could you breathe
when you made a family breathe the air of fear?
How could you live
when you took those people’s lives away?
I just can’t imagine.

Dessy Farhany

Advertisements

6 thoughts on “Imagine

  1. emang ga kebayang ya…
    kasian banget orang2 yang terjajah di palestina itu

    meski gencatan perang sudah mulai dilakukan,
    masih ada 5000 orang luka2 terkapar di RS…
    masih terjadi kemiskinan dan kelaparan disana…
    masih banyak gedung2 yang rata dgn tanah yang harus dibangun disana…

    kita harus bantu nih…
    ga cuma doa aja.
    btw,kalo mau bantu dana bisa lewat salman atau gamais lho… hubungi aku aja ^__^

  2. heh fan!!!!!! update dong blognyaa..
    lo mahh ahh curhat muluu…blog yg ini napaaa diaktifin..hehehe..

    update yg lucu2 yaa fan…yg menghibur.
    daaa

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s